Радянський неймінг в комунікативно-функціональному аспекті.
Ключові слова:
неймінг, радянська комерційна назва, комунікативно- функціональний аспект, ідеологічна функція, інформативна функціяАнотація
Стаття присвячена проблемам привласнення товару комерційного імені в радянський період. У роботі відбита специфіка російської комерційної номінації на різних етапах розвитку радянського суспільства. Проаналізовані основні функції радянських комерційних номінацій: ідеологічна, агітаційно-пропагандистська, інформаційно-просвітницька, повчально-виховна функції та інші.Посилання
Беклешов, Д. В. Реклама в промышленности [Текст] / Д.В. Беклешев. – М. : Экономика, 1969. — 78 с.
Беклешов, Д. В. Формы и методы рекламы [Текст] / Д.В. Беклешев. – К. : Реклама, 1969. — 83 с.
Богачева, Н. Реклама, ее возникновение и некоторые сведения из истории развития [Текст] / Н. Богачева. – М. : М-во торговли. Междувед. совет по рекламе, 1969. — 22 с.
Глазунова, В. В. Торговая реклама [Текст] : учебник для товароведческих отделений техникумов советской торговли / В.В. Глазунова. – М. : Экономика, 1976. – 159 с.
Кохтев, Н. Н. 10 эффектов рекламы // Русская речь. – 1991. – № 6. – [Электронный ресурс]. — Режим доступа : http://gramota.ru/rusrech.html?id=356. – Загол. с экрана.
Куренина, С. Печатная торговая реклама [Текст] / С. Куренина, Р. Сухановская. – М. : «Экономика», 1961. — 324 c.
Реклама за рубежом [Текст] ; под ред. Г. П. Терехова. – М. : Изд-во Центросоюза, 1963. – 120 с.
Розенталь, Д. Э. Язык рекламных текстов [Текст] : Учеб. пособие для факультетов журналистики вузов / Д.Э. Розенталь, Н.Н. Кохтев. – М. : Высш. школа, 1981. – 125 с.
Усов, В. В. Волшебный мир рекламы [Текст] / В.В. Усов, Е.В. Васькин. – М. : Московский рабочий, 1982. – 205 с.
Кайструков, С. Е. Рекламоведение [Текст] : учеб. пособие / С. Е. Кайструков, А. Ф. Моргун, С. И. Борак, А. И. Паламарчук. – М. : [б.и.], 1979. – 85с.
Корнилов, Л. В. От глашатая до неона [Текст] / Л. В. Корнилов, Н. Б. Фильчикова. — М. : Знание, 1978. — 126 с.
Черченевич, Е. В. Язык графического дизайна [Текст] / Е.В. Черченевич. – М. : Изд-во «Всесоюзный научно-исследовательский институт технической эстетики», 1975. – 138с.
Касьяненко, А. А. Советская реклама как социокультурный феномен [Текст] : Дисс… канд. филол. наук / А. А. Касьяненко. – Кемерово, 2004. — 247 с.
Семенюк, О. А. Язык эпохи и его отражение в сатирико-юмористическом тексте [Текст] / О. А. Семенюк. – Кировоград : РИЦ КГПУ им. В. К. Винниченко, 2001. – 368 с.
Ученова, В.В. История рекламы или Метаморфозы рекламного образа [Текст] : учебник для ВУЗов / Междунар. ин-т рекламы / В. В. Ученова, Н. В. Старых. — М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1999. — 335 с.
Ученова, В. В. История рекламы: Детство и отрочество [Текст] / В .В. Ученова, Н. В.Старых. — М. : Смысл; Обнинск : Принтер, 1994. — 96 с.
Паршук, Н. В. Вербализация побудительной интенции в русском рекламном тексте [Текст] : Дисс. … канд. филол. наук / Н. В. Паршук. – Киев, 2008. — 274 с.
Гудкова, Н. Н. Становление концепта «эксклюзивность» в русском печатном рекламном тексте XIX – XXI ст. [Текст] : Дисс... канд. филол. наук / Гудкова Наталья Николаевна. – Киев, 2012. – 305 с.
Новичихина, М. Е. Теоретические проблемы исследования эффективности коммерческой номинации [Текст] : Дисс… д. филол. н. / Новичихина Марина Евгеньевна. – Воронеж, 2004. – 351 с.
Маяковский, В. Агитация и реклама [Электронный ресурс]. — Режим доступа : http://feb-web.ru/feb/mayakovsky/texts/ms0/msc/msc-057.htm. — Загол. с экрана.
Новая российская энциклопедия [Текст] / под ред. А. Д. Некипелова. — М. : Энциклопедия, 2004. — Т. 1 («Россия»). — 744 с.
Горощенко, Г. Оформление упаковок [Текст] / Г. Горошенко. – М.–Л. : Огиз- Изогиз, 1932. — 56 с.