Трансформація освіти в Україні: традиції і новаторство.
Ключові слова:
особистість, трансформація освіти, засади освіти, освітній досвідАнотація
У статті аналізується процес трансформації освіти, основних її засад та роль у формуванні особистості. У зв’язку з цим важливого значення набуває вивчення, аналіз, узагальнення і творче використання не лише світового досвіду, але і досвіду українських просвітителів, зокрема, Г. Сковороди й І. Франка.Посилання
Делор, Ж. Освіта для майбуття [Текст] / Ж. Делор // Кур'єр ЮНЕСКО. – 1996. – Червень. – С. 6.
Кремень, В. Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати [Текст] / Кремень В. Г. – К. : Грамота, 2005. – 448 с.
Сковорода, Г. Сродность к богословію [Текст] / Г. Сковорода// Повне зібр. творів, у 2-х т. – К. : Наукова думка, 1973. – Т. 1. – С. 444.
Троїцька, Т. С. Українська філософська антропологія як теоретико-методологічна основа професійної підготовки педагога [Текст] : Дис… д-ра філос. наук / Тамара Серафімівна Троїцька. – К., 2007. – 409 с.
Франко, І. Чого хоче галицька робітнича громада? [Текст] / І. Франко // Зібр. Творів У 50 т. – К.: Наук. Думка, 1986. – Т. 45 Філософські праці. – С. 151-164.
Донька чернігівської землі [Текст] // ״Урядовий кур'єр״ No — .33, від 22 лютого 2011 р. — С. 17.
Закон України про освіту [Текст] // Відомості Верховної Ради УРСР, 1991, № 34, ст. 451 (Введений в дію постановою ВР № 1144-ХІІ від 04.06.91, ВВР. — 1991. — № 34. — С. 1).
Закон України про освіту [Текст] // Відомості Верховної Ради УРСР, 1991, № 34, ст. 451 (Введений в дію постановою ВР № 1144-ХІІ від 04.06.91, ВВР. — 1991. — № 34. — С. 2).