Інтерпретанта у навчальному дискурсі.

Автор(и)

  • A.R. Gabidullina Горловский институт иностранных языков Донбасского государственного педагогического университета

Ключові слова:

інтерпретанта, навчальний дискурс, розуміння, інтерпретація, первинний текст, вторинний текст

Анотація

У статті розлядаються процеси розуміння та інтерпретації тексту у навчальному процесі. Показани рівні інтерпретанти у залежності від назначення тексту: навчального або конверсаційного. Інтерпретанта досліджується як відношення реагуючого тексту до вихідного.

Посилання

Эко, У. Отсутствующая структура: Введение в семіологію [Текст] / У. Эко. – СПб. : Петрополис, 1998. – 430 с.

Селіванова, О.О. Сучасна лінгвістика: термінологічна енциклопедія [Текст] / О. О. Селіванова. – Полтава : Довкілля-К, 2006. – 716 с.

Новиков, А. И. Семантика текста и ее формализация [Текст] / А.И. Новиков. – М. : Наука, 1983. – 214 с.

Жинкин, Н.И. Речь как проводник информации [Текст] / Н. И. Жинкин. – М. : Наука, 1982. – 159 с.

Васильев, С. А. Синтез смысла при создании и понимании текста [Текст] / С. А. Васильев. – К. : Наук. думка, 1988. – 240 с.

Кузнецова, Н. А. Понимание учебного текста как дидактическая проблема [Текст] / Н. А. Кузнецова. – Барнаул : Изд-во Алтайского гос. ун-та, 1998. – 82 с.

Дридзе, Т. М. Текстовая деятельность в структуре коммуникации [Текст] / Т. М. Дридзе. – М. : Наука, 1984. – 268 с.

Байков, В. Г. Герменевтическая ситуация как образное средство [Текст] / В. Г. Байков // Мова і культура. Вип. 2. Філософія мови і культури. – К., 2000. – Т. 1. – С. 5—11.

Бушев, А. Б. Феномен художественности в тексте как критерий эстетической оценки и оптимум пробуждения рефлексии [Текст] / А. Б. Бушев // Материалы VI международной интернет-конференции «Дифференциация и интеграция мировоззрений: динамика ценностных ориентаций в современной культуре» [Электронный ресурс] / А.Б. Бушев. – Режим доступа: http://www.auditorium.ru/aud/v/index.php?a. – Загл. с экрана.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Філологія