Образ Польщі в країнах-партнерах (перша декада ХХІ століття).

Автор(и)

  • O. A. Neprytskyi

Ключові слова:

Республіка Польща, національний брендинг, промоція, імідж, джерела

Анотація

У статті досліджено джерельну базу вивчення національного брендінгу Республіки Польщі наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Проведена класифікація (за походженням) і виділено вісім груп джерел та показані деякі особливості пошуку й обробки матеріалу в кожній із груп. 1. Документи органів державної влади Республіки Польщі, Європейського Союзу та інших міжнародних організацій. 2. Документи органів місцевого самоврядування. 3. Матеріали діяльності державних, комерційних та неурядових організацій. 4. Зразки рекламної та промоційної продукції. 5. Статистичні дані. 6. Експертні інтерв’ю та доповіді. 7. Промови, інтерв’ю та публікації політичних лідерів, державних діячів та інших рейтингових осіб. 8. Інші матеріали в засобах масової інформації. Доведено, що лише використання всієї сукупності джерел дасть можливість комплексно вивчити тему.

Посилання

Конституція для Європи. Конституційні акти Європейського Союзу / пер. : Г. Заворітня, Т. Качка ; за заг. ред. Г. Друзенка. К. : Юстініан, 2008. ‒ 520 с.

Європейська хартія місцевого самоврядування [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/994_036

Strategia rozwoju województwa Świętokrzyskiego do roku 2020. – Kielce: Urząd województwa Świętokrzyskiego. – 2006. – 144 s.

Strategia rozwoju turystyki w województwie Świętokrzyskim na lata 2006-2014. – Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Turystyki, listopad, 2005 r. – 432 s.

Program promocji wraz z regionalnym systemem informacji turystycznej dla województwa Świętokrzyskiego (na lata 2008-2013). – Kielce, 2007. – 167 s.

Raftowicz-Filipkiewicz M. Efekty polityki brandingu narodowego w Polsce // Nowe idee początku XXI wieku. – Wrocław: Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, 2009. – C. 103-115. – C. 106.

Analiza wyników badań wizerunku Polski i postrzegania polskiej marki na świecie. Założenia i rekomendacje do pozycjonowania Polski jako kraju docelowego podróży turystycznych na lata 2009-2015. Ekspertyza wykonana dla Polskiej Organizacji Turystycznej. – Warszawa: Instytut Marki Polskiej, lipiec 2008. – 72 s.

Badanie ruchu turystycznego w województwie śląskim w 2009 roku. Raport generalny z badań dla Śląskiej Organizacji Turystycznej. – Warszawa: Śląska Organizacja Turystycznea, 2011. – 96 s.

Statystyki i badania opinii publicznej [Електронний ресурс] // Unia Europejska. – Режим доступу: http://europa.eu/publications/statistics/index_pl.htm

Główny Urząd Statystyczny [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://stat.gov.pl/

Wizerunek Polski i Polaków. Główne wnioski z badań. // Konferencja "Prace badawcze w turystyce" 11 maja 2010 roku. – bez miejsca. – 34 s.

Wally Olins: Polska cały czas nie jest znana. Dla Europy jesteście szarzy [Електронний ресурс] // Polska. – 5 czerwca 2013. – Режим доступу:http://www.polskatimes.pl/artykul/886014,wally-olins-polska-caly-czas-nie-jest-znanadla-europy-jestescie-szarzy,id,t.html?cookie=1

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія