Логіка, інтуїція та осяяння: особливості взаємозв’язку у бізнесі.
Ключові слова:
логіка, осяяння, інтуїція, творчий процес, бізнес, економіка, раціональністьАнотація
Розглядається ґенеза раціоцентричного дискурсу в економічній та філософській сферах. Доводиться важливість інтуїтивного чинника в діловій сфері, особливо в умовах прискореної соціокультурної динаміки та високого ступеня невизначеності соціальної ситуації. Наголошується іманентність інтуїції бізнес- раціональності, що спростовує традиційне протиставлення логічного та інтуїтивного.Посилання
Декарт, Р. Избранные произведения [Текст] / Р. Декарт. — М. : Политиздат, 1950. — 648 с.
Питерс, Т. Д. В поисках совершенства : уроки самых успешных компаний Америки [Текст] / Томас Дж. Питерс. — М. : Вильямс, 2005. — 558 с.
Вебер, М. Протестантская зтика и дух капитализма // Вебер М. Избранные произведения [Текст] / Макс Вебер. — М. : Прогресе, 1990. — С. 61-272.
Сорока, И. В. Мотивация препринимательства как зкономико-философский феномен: сущность, зволюция, современные проблеми [Текст] / И. В. Сорока. — Донецк, 1999. — 456 с.
Матвєєв, С. О. Економічна соціологія [Текст] / С. Матвєєв, Л. Лясота. — Суми : Університетська книга, 2006. — 184 с.
Шумпетер, Й. Теория зкономического развития. Капитализм, социализм и демократия [Текст] / Йозеф Шумпетер. — М. : ЗКСМО, 2007. — 864 с.